Swedes, please report!!!


Ringlander posted on Dec 1 2003 said:
Studio Posted on Dec 1 2003, 06:34 AM
  Från Eskilstuna! Men har inte bestämt om jag har råd att beställa en Gp32 än :/ Skulle vara så mycket lättare om den gick att köpa i sverige. 

Det går faktiskt att köpa i Sverige, till ett litet överpris:
www.dexter.se
Dock ett mycket trevligt initiativ, där kommer jag säkert köpa ett par spel till Gepen.

Hej förresten, jag är en nybliven GP32-ägare från Västervik på östkusten. Trevligt att se att det finns fler svenskar, hoppas communitiet växer. Jag och en kompis har faktiskt pratat om en svensk GP-sida, kanske inget avancerat men ett litet forum/hjälpavdelning iallafall. Sedan kanske intresset blir så stort att folk vill uppdatera ofta. Men det är ju bara idéer. Jaja, kul att se denna thread iallafall.

Höres!
Ouch det var lite väl dyrt, blir nog gbax.com ändå...
 
Last edited by a moderator:
Jag har gjort mitt för att promota GP32 via Gamereactor.

http://www.gamereactor.se/texter/?id=437

Uppenbarligen är jag alltså också från Sverige, Örebro närmare bestämt. Skulle gärna vara med på en GP32-träff. Två från Eskilstuna... nån jag känner?

To you other guys, I'm sure we would send out an official invitation if there is ever a GP32 get-together.
 
Roligt! denna topic har jag inte sett förren nu... Bor själv en liten bit norr om Göteborg... köpte min för ett par månader sedan... köpte den för att kolla på film och spela pinballdreams samt c64 emu'n... lilte för mp3 spelare också... har hittat många mera användnings områden... AtariST/Castaway emun är ju riktigt bra... går att hitta en del gamla spel man spelade på Amigan...
Hade själv tänkt börja utveckla något eller porta till den... men har så lite tid tyvärr...

Ha det gött!
 
Back
Top