New site GPCentral -Need help with sizes

Discussion in 'News zone' started by ShadowHarlequin, Nov 5, 2003.

  1. ShadowHarlequin

    ShadowHarlequin Still Fresh

    Joined:
    Jul 22, 2003
    Messages:
    97
    Yup www.geocities.com/virtuecomic/gp32central i will get another url soon um anyone know how i can get the banner the right size? in 1024X768 the site looks fine, anything less tha banner way over laps :( also any ideas for improvements? its WIP...
     
    Tags:
  2. Klown

    Klown Trolling on the Spiderweb

    Joined:
    Jul 10, 2003
    Messages:
    1,271
    Location:
    Happy Magic Grand Land
    Bad Request
    Your browser sent a request that this server could not understand.
    Client sent malformed Host header
     
  3. bringoutthegimp

    bringoutthegimp Nova is a dumbass

    Joined:
    Aug 22, 2003
    Messages:
    1,752
    Location:
    Edinburgh
    nice buttons. i think you should change the main font type though because it looks kinda cheap
     
  4. jegHegy

    jegHegy Now on LSD!

    Joined:
    Aug 22, 2003
    Messages:
    1,381
    Location:
    Hungary
    also, i suggest you don't put commercial roms on your site if you want to advertise your site on the boards. even if you have a disclaimer.
     
  5. Grinder X

    Grinder X Member

    Joined:
    Aug 16, 2003
    Messages:
    116
    Location:
    Sweden
    Hmm... But you wont have any visitors if you dont (Hmm?? No crule smilie)
    Cuz we have everything else on other sites.
     
    Last edited by a moderator: Dec 17, 2015
  6. ShadowHarlequin

    ShadowHarlequin Still Fresh

    Joined:
    Jul 22, 2003
    Messages:
    97
    May be i will maybe i wont ;) if u can find them i have a cunning plan :p lol
    I will try to change the font too maybe get some projects hosted on there soon when i get anotherURL...
     
  7. Esn

    Esn (:";

    Joined:
    Mar 5, 2003
    Messages:
    3,239
    Location:
    Toronto, Canada
    I think you should make a version that'll work for people who use 800x600 resolution.

    Yes, I do use it. :ph34r: :ph34r: :ph34r: :ph34r:

    ;)
     

Share This Page

Loading...